Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-04T15:57:05+01:00
Jaką macie strategię? – spytałem zupełnie niedawno jednego z prezesów pewnej Firmy usługowej, największej w swojej branży w Polsce? Po chwili usłyszałem: Intensywnie pracować nad realizacją naszych celów; pasja – tak, trzeba pracować z pasją. Czy tę wypowiedź można uznać za strategię przedsiębiorstwa? To raczej prezentacja pewnych
27 2 27
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T15:58:09+01:00
Strateg (Grecja) - w starożytnej Grecji wysoki rangą dowódca w armii lub flocie.

Strateg (Bizancjum) - w bizantyjskiej hierarchii urzędniczej i wojskowej dowódca wojskowy.
44 4 44
2009-11-04T16:07:20+01:00
Strateg (wojskowość) - wysokiej rangi dowódca wojskowy zajmujący się planowaniem operacji wojskowych
121 4 121