Odpowiedzi

2010-04-13T14:09:55+02:00
0,5 cm - promień kuli
1 cm3 - 2,5g
100 - liczba kulek
liczbę pi zapisuje tak: n

P= 4/3*n*R^3
P= 4/3*n*0,5^3= 4/3*n*0,125= 1/6n cm^2
1/6*3,14= 0,523 cm^2
0,523*100= 52,3
52,3* 2,5= 130, 75 g

Odp. 100 takich kulek waży 130,75g.
3 3 3
2010-04-13T14:11:04+02:00
P=4/3 π r3
p=4/3 π (0,5)3
p= 4/3 * 3,14 * 0,125
p=0,52 cm3
0,52 * 2,5= 1,3
1,3 * 100 = 130 g
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-04-13T15:08:31+02:00
P=4/3 π r3
p=4/3 π (0,5)3
p= 4/3 * 3,14 * 0,125
p=0,52 cm3
0,52 * 2,5= 1,3
1,3 * 100 = 130 g

Odp. Sto kulek waży ok. 130g.

Mogę liczyć na najlepsze ? x]
8 4 8