Odpowiedzi

2010-05-02T22:47:30+02:00
Typ budowy : jednokomórkowe (niższe), wielokomórkowe (wyższe) Kształt : nitkowaty lub spłaszczone blaszkowate twory. Symetryczna budowa ciała, przybierającego często postać wygiętą, wrzecionowatą lub koronkowatą, przewężonego pośrodku komórki.

niestety nie mogę znaleźć rozmiarów jest tylko że są o różnych rozmiarach i kształtach ;(
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-05-02T23:07:18+02:00
Glony nalężą do grupy jednokomórkowych i wielokomórkowych, osiągają zarówno mikroskopijne, jak i olbrzymie, dochodzące nawet do 100 m, rozmiary.
Tak jak pozostałe bakterie, są bezjądrowe, a ich materiał genetyczny ma formę substancji jądrowej nieoddzielonej od cytoplazmy błoną jądrową.

2 5 2