Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-04-26T17:03:52+02:00
Drogi Romeo,

Na początku mego listu chciałabym Cię bardzo pozdrowić i ucałować.
Jak się czujesz ? Wszystko u Ciebie dobrze?;(
Bardzo za Tobą tęsknie i chciałabym abyś już tu był ze mną,przy mnie.NIe mogę się doczekać kiedy wrócisz.Kocham Cię i już tak dalej bez Ciebie nie potrafię istnieć,wiesz,że dla Ciebie zrobię wszystko.Może mogę coś zrobić,żebyś w końcu był obok mnie..Wiesz jakbym tego chciała i wiem,że Ty tego też pragniesz.
Proszę Cię odpisz,albo odezwij się.;( Kochaam Cię i tęsknie;(

Julia
6 3 6
2009-04-26T17:06:30+02:00
Witaj ukochany Romeo!
Piszę ten list bo tęsknię za tobą. U mnie wszystko dobrzechociaż rodzice pragną twojej śmierci to więc popadam każdej nocy w rozpacz. Lecz wieżę że w końcu wrócisz i spotkamy się, mam nadzieję, że to szybko nastąpi i będziemy mogli pójść do lasu i spacerować.

Twoja ukochana Julia.
4 2 4
2009-04-26T17:07:13+02:00
Mój kochany Romeo! Verona,23.04.1839r.
Bardzo rozpaczam od twojego odejścia,ale wiem,że zrobiłeś to aby nasi rodzice się nie dowiedzieli o naszej miłości.Od lat nasze rody są w niezgodzie i nikt się nie może dowiedzieć o naszych spotkaniach.Najdroższy będę czekała na ciebie. Twoja Julia
4 2 4