Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-04T16:03:10+01:00
Mam obliczenia tylko do 1
40%-16
10%-4
100%-40.
podała tak pani na lekcji
są z tyłu odp.
2 3 2
2009-11-04T16:05:34+01:00
X = 100%
16 = 40 %

100 * 16/40 = 160/4 = 40

x = 100 %
36 = 15 %

100 * 36/15 = 3600/15 = 240

x = 100%
8 = 32 %

100 * 8/32 = 800/32 = 25

x = 100%
23,2 = 0.4%

100 * 23,2/0,4 = 2320/0,4 = 5800
6 2 6
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T16:41:34+01:00
Chodzi o to, żeby wiedzieć kiedy napisać, że coś jest 100%. Tu np. nie ma całości tylko trzeba napisać, że
40% to 16 i trzeba obliczyc 100% czyli x, a więc mnożymy na krzyż, b) 100%*16/40%=40
15%---36
100%---x
x=100%*36/15%=240
c) 32%----8
100% -- x
x=100%*8/32%=25
d) 210%--63
100%---x
x=100%*63/210%=3
e) 140% ---- 53,2
100% ---- x
x=100%*53,2/140%=38
f) 0,4% --- 23,2
100% -- x
x= 100%*23,2/0,4%=5800
6 4 6