Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T16:02:02+01:00
540 - 450 = 90zł
450 --- 100%
90 --- x

x=90*100%:450 = 9000:450=20%

540-(20%*540) = 540- 108 = 432zł

450 - 432 = 18 zł - o tyle cena była niższa po sezonie

5 3 5
2009-11-04T16:04:34+01:00
450-540
100%-x

100%*540 54000
x= ------------ = ------------- = 120%
450 450

120%-100%= 20 %

100% - 540
20%- x

540 *20%
---------- = 108
100%


540-108=432

Po obniżce towar kosztował 432 zł ;)

Proszę;p
4 3 4
2009-11-04T16:04:47+01:00
Cene podwyższono o 90zł z 450zł czyli o 20%
po sezonie obniżono cene z 540zł o 20%czyli o 54x2=108zl
i teraz kosztuje 540-108=432zł
1%= 4,5zł
cena początkowa jest wyższa o 18zł a 18zł to 4,5x4

ODP: Cena po sezonie była niższa o 4%
9 3 9