Odpowiedzi

2010-04-13T14:47:58+02:00
Bóg przemawia do czlowieka podczas naszej codziennej modlitwy. Modląc się rozmawiamy z Bogiem. Czasem my tego nie słyszymy. Potrzebna jest idealna cisz, skupienie i dużo wiary , aby usłyszeć słowa Pana.
7 3 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T14:50:08+02:00
Bóg przemawia do człowieka na różne sposoby jednym z n ich może być uczestniczenie w Eucharysti gdzie za pośrednictwem księdza przemawia do nas Bóg.Podczas modlitwy osobistej również możemy porozmawiać z Panem Bogiem. On jest wszędzie i słyszy nas oraz widzi. Przemawia do nas naszym sumieniem. Jest takim naszym aniołem stróżem.
29 4 29