Odpowiedzi

2010-04-13T14:31:05+02:00
Ten który bierzesz do nieba wszystkie rzeczy zostawi na ziemi tylko dusze
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T14:32:17+02:00
Słowa J.Twardowskiego docierają do mnie w sposób niezwykły.Mówią one o odejściu człowieka w inny wymiar świata jakim jest niebo.Tłumaczą ,że w niebie niczego nam nie zabraknie,nic nam tam nie potrzeba ,dlatego nic nie zabieramy ze sobą.Zabieramy jedynie swoją duszą .