Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • lea
  • Początkujący
2010-04-13T14:34:30+02:00
Klimat , opalenizna, niskie ceny, wypoczynek, poznawani nowych ludzi, relaks, poprawa jezyka obcego, czysta i ciepla woda, wspomnienia :P latwy dojazd, licze na naj:P
2010-04-13T14:38:23+02:00
Nad morzem śródziemnym :
-można się opalić
-wielka frajda jest z tego że wypływa się na rejs
-można zobaczyć dzike zwierzęta i inną od naszej florę
pobyt nad morzem śródziemnym jest exstra
inny klimat czysta i bardzo ciepła woda wypoczynek poznawanie ciekawych ludzi i tyle licze na naj
1 5 1