Odpowiedzi

2010-04-13T14:36:57+02:00
Drogi Ojcze

Przepraszam za moje samobójstwo . Ale niestety byliście skłóceni z rodziną Kapuletich i nie mogłem być z Julią. To była miłość mojego życia. Kochałem ją a wy mi zabranialiście sie z nimi widywać.


Z wyrazem smutku Romeo
11 2 11
2010-04-13T14:37:19+02:00
Drogi Ojcze!!

Chciałbym Ci wyjaśnić przyczyny mojego samobójstwa.Wiesz jak bardzo kochałem Julię.Zrobiłbym dla niej wszystko.Nie dziw się mojej decyzjii.Wiem, że nie jesteś zadowolony z tego co zrobiłem.Nie mógłbym żyć bez Julii.

Twój syn: Romeo.
5 2 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T14:41:14+02:00
Drogi Ojcze,
kiedy Ty czytasz ten list mnie juz nie ma wśród żywych. postanowiłem popełnić samobójstwo, gdyż nie mógłbym żyć z myślą że moja ukochana odeszła z tego świata. stało się to z waszego powodu. przez waśnię pomiędzy nami Montekami i rodem Kapuletów nie mogłem żyć szczęśliwie z moja ukochana. więc po co żyć skoro ma ukochana jest już wśród aniołów.
mam nadzieje że ma śmierć otworzy wam oczy, a śmierć Julii otworzy oczy rodzinie Kapuletów i przynajmniej po naszej śmierci bedziecie żyć w zgodzie.
Romeo
12 4 12