Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T14:50:11+02:00
CYWILIZACJA ŻYCIA I MIŁOŚCI W nawiązaniu do nauczania Jana Pawła II
Życie duchowe drogą uzdrowienia z bólu krzywdy
Przebaczenie a pojednanie
Wzruszenie i co dalej?
Aby w naszym sercu zwyciężała miłość!
Budowniczy pokoju
Wychowanie do cywilizacji miłości
Przebaczenie
Światowa kontestacja wobec cywilizacji miłości
„Jezu, uczyń serca nasze według Serca Twego”
List do chłopców
Rozważanie Benedykta XVI
Cywilizacja Miłości rodzi się w rodzinie
Mimo wszystko
DIALOG MIĘDZY KULTURAMI DROGĄ DO CYWILIZACJI MIŁOŚCI I POKOJU
Cywilizacja miłości
CZEGO LĘKA SIĘ WSPÓŁCZESNY CZŁOWIEK ?
Jan Paweł II o cywilizacji miłości
Ks. Józef Gaweł
„Nie daj się zwyciężyć złu, ale zło dobrem zwyciężaj” - Jan Paweł II
Cywilizacja śmierci teraz?
Siedem razy
Serce Jezusa źródłem cywilizacji miłości
Aby budować cywilizację miłości
Przebaczyć to ochronić serce przed złem
Co - według Ciebie - oznacza budowanie cywilizacji miłości?
Między filozofią
1 5 1
2010-04-13T15:07:29+02:00
Akurat ostantio czytałem Encyklikę"Evangelium Vitae" Jan Paweł II mowi tam ze cywilizacja smierci to sa aborcjie niewonictwo zabibie dziecka nienarodzonego itp.
Cywilizacja zycia obrona zycia i godnosci ludzkiej
1 4 1