Przetłumaczyc i odgadnac kto to jest lub co ale po niemiecku


1.Sie fahren mit dem Arzt und mit dem Rettungswagen zur Unfallstelle
2. Sich einen Kranken genau ansehen, um sih uber seinen Zustand informieren zu konnen.
4. Eine Operation durchfuhren
5.Das bekommt man oft, wenn man Bein gebrochen hat
6. Sie helfen beim Laufen, wenn man ein Gipsbein hat

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T14:42:08+02:00
Polizisten oder Sanitäter-Oni jada z lekarzem i pogotowiem na miejsce wypadku
Arzt-Dokladnie obserwowac chorego,zeby zobaczyc w jakim jest stanie
Chirurg-Operacje przeprowadzic
Gips-To sie czesto dostaje,gdy sie ma zlamana noge
Krücken-Pomagaja w chodzeniu gdy sie ma noge w gipsie
3 3 3
2010-04-13T14:43:47+02:00
1.Udać się do lekarza i pogotowia na miejsce wypadku. Krankenhaus
2.Jest chory uważnie patrzeć na SIH może poinformować o jego stanie.
4.Operacja przebiega (chyba tak to oznacza)
5.Ten występuje często, gdy ma złamaną nogę
6.Pomagają one podczas chodzenia, jeśli masz jedną nogą w gipsie. Krucken
4 2 4