Odpowiedzi

2010-04-13T14:41:47+02:00
A)


Drodzy koledzy i koleżanki!!!

Wiem ,że jest wam ciężko z powodu katastrofy która się wydarzyła
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T14:42:18+02:00
Drodzy koledzy!
w ostatnich dniach spotkała nasz kraj niesamowita tragedia zostalismy bez członków rządu którzy prowadzili nasz kraj oraz zabrakło prezydenta który walczył o ważne dla Polski sprawy. jednakże nie pogrążajmy sie w żalu i bądźmy silni zjednoczeni byśmy nie stracili tego co Ci którzy odeszli nam wypracowali i o co walczyli.

Musimy być silni dla tych co pozostali i dla obywateli
2010-04-13T14:42:20+02:00
Wszystcy mamy jedno życie a więc obywatele polski trzymajcie się bo wiecie że po życiu ziemskim spotkacie się z nimi w niebie.