Odpowiedzi

2010-04-13T14:50:50+02:00
Rodzina jest bardzo ważna w życiu człowieka.
dzięki niej czujemy się bezpieczni i spokojni.
wracają co domu ze szkoły , gdy jest nasza rodzinka możemy jej się pochwalić ocenkami zdobytymi w szkole.
pisząc sprawdzian boimy się ale gdy pomyslimy o rodzinie odrazu jest weselej. rodzina jest jak woda . bez niej nie ma życia.
bardzo kocham moją rodzine za to że zawsze przy mnie jest . gdy mam jakąś sprawe zawsze moge iść do babci brata mamy lub taty oni pomogą ;))
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T14:50:57+02:00
Rodzina w dzsiejszym świecie ma ogromną wartość. Często w rodzinie możemy dostać wsparcie duchowe, emocjonalne. To ona pomaga nam w trudnych chwilach. Często w rodzinnym gronie możemy porozmawiać o rzeczach które nas trapią i dołują. To ona nas podtrzymuje na duchu i pomaga rozwiązywać, lecz tak jak inne wartości nie materialne możemy stracić i warto robić wszystko by do tego nie dopuścić...