Odpowiedzi

2010-04-13T14:47:32+02:00
Świat zwierząt lasów równikowych jest bardzo różnorodny., ponieważ jest to zależne od klimatu . Jest gorący i wilgotny . I dzięki temu sprzyja rozwojowi różnych zwierząt .
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T14:48:05+02:00
Tak jest to zdanie prawdziwe bo w lasach równikowych występuje największa na swiecie liczba gatunków zwierząt, każdego dnia odkrywane są nowe, a wiele z nich jeszcze nie zostało poznanych
1 1 1