Odpowiedzi

2010-04-13T14:52:48+02:00
Ponieważ sakrament pojednania jest to sakrament pojednania z Bogiem a my go nawiązujemy poprzez chrzest
13 4 13
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T14:54:09+02:00
1.Sakrament pojednajia jest to że jednamy sie z bogiem.
2.Sakrament chrztu to takze jest bardzo bliskie spotkanie z Bogiem!
oraz obmywa nas z grzechu pierworodnego!
Czyli mozna npowiedziec ze oby dwa sakramenty sa do sb podobne.
licze na naj
8 4 8
2010-04-13T14:55:00+02:00
Gdyż w obu sakramentach Bóg "zmazuje " z nas grzech, tylko że podczas chrztu jest to grzech pierworodny. Oba sakramenty przybliżają nas do Boga.
13 4 13