Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T16:03:45+01:00
136 = 3/17x
x = 136*17/3
x = 770 ⅔ kg

770⅔ - 136 = 634⅔ kg
2009-11-04T16:04:48+01:00
136kg ---- 3/17
x ---- 1

x=136kg * 1 : 3/17 = 136kg : 3/17 = 770,67 kg
770,67 - 136 =634,67 kg - tyle trzeba dowieść
2009-11-04T16:05:04+01:00
Do sklepu dostarczono 136 kg mąki, co stanowi 3/17 (ułamek) całej dostawy . Ile kg mąki trzeba jeszcze dostarczyć do sklepu???

136 kg - 3/17
x kg - 1
x = 2312/3 kg = 770 2/3 kg
770 2/3 kg - 136 kg = 634 2/3 kg