Odpowiedzi

2009-11-04T16:03:45+01:00
Chciałabym otrzymać pomocną dłoń.
Wspólnie z klasą wybieramy się do muzeum.
Mój przyjaciel jest blondynem.
:)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T16:04:19+01:00
Boli mnie prawa dłoń.
Wczoraj byłam w muzeum.
Przyjaciel nie opuści Cię w potrzebie.


Proszę bardzo :)
2009-11-04T16:04:53+01:00
Dłoń jest częścią ciała człowieka.
W muzeum jest wiele ciekawych eksponatów
Przyjaciel to osoba której możemy wszystko powie żyć.