Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T16:11:36+01:00
R=5
O₁ =2πr
O₁ = 2π*5
O₁ = 10π

a) a.) długość okregu o średnicy 5

d = 5
0₂= π*d = 5π
O₂ = 5π

O₁ : O₂ =10π :5π
O₁ : O₂ = 2 razy

c.) długość okręgu o promieniu 1 ??? )
r =1
O₃ = 2πr
O₃ = 2π*1
O₃ = 2π
O₁ : O₃ = 10π :2π
O₁ : O₃ = 5 razy

12 3 12
2009-11-04T16:16:00+01:00
L=2πr
r=5
l=10π

a) l=dπ
l=5π ( dwa razy)
b)
r=⅕
l=⅖π ( 25 razy )
c)
r=1
l=2π (5 razy)


14 3 14