Pan Kowalski w październiku 2001r. otrzymał fakturę za rozmowy telefoniczne na kwotę 98,25zł(podatek VAT wynosi 22 % ). Wiedząc ze abonament miesieczny wynosi 35zł oraz ze zarejestrowano 157 jednostek taryfowych oblicz cene 1 jednostki taryfowej
a) bez podatku VAT
b) z 22 % podatku VAT
Z góry dziekuje=] Potrzebne na jutro...Prosze o dokladne podanie rozwiązań.Pozdrawiam

2

Odpowiedzi

2009-11-04T16:21:35+01:00
100%-64,25zł
22% -x
x= 22*64,25/100=14,13
64.25-14,13= 50,12 zł- tyle kosztowało 157 jednostek
157-50,12
1 - x
x=1*50,12/157 =0,3 gr - tyle kosztuje 1 jednostka bez VAT-u

157-64,25
1 - x
x= 1*64,25/157= 0,40 gr- tyle kosztuje 1 jednostka z VAT-em
wyniki podałam w zaokrągleniach ;)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T17:40:06+01:00
100% - 64,25zł
22% - x
x= 22*64,25/100=14,13
64.25-14,13 = 157 jednostek
157 - 50,12
1 - x
x=1*50,12/157 =0,3 gr - 1 jedn. bez VAT

157 - 64,25
1 - x
x= 1*64,25/157= 0,40 gr- 1 jedn. z VAT

"Zawsze robimy to w szkole na "oko" " - tak powiedziała mi siostra:):):)
1 1 1