Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T15:03:10+02:00
Gdyż pobiera sole mineralne z drzewa na którym pasożytuje, ale jest jak normalna roślina gdyż jest zdolna przeprowadzać sama fotosynteze.
6 4 6
2010-04-13T15:04:24+02:00
Ponieważ Fotosyntezę przeprowadza sama, lecz wodę i sole mineralne pobiera z drzewa np.topoli.
2 4 2
2010-04-13T15:04:25+02:00
Ponieważ oprócz pobierania wody z solami mineralnymi, potrafi również przeprowadzać proces fotosyntezy i wytwarza sobie substancje odżywcze.
3 3 3