Odpowiedzi

2010-04-13T15:02:59+02:00
Czuć się jak ryba w wodzie - czuć się jak w domu; znakomicie się gdzieś czuć; mieć status bywalca; świetnie odnajdować się w jakimś towarzystwie:

gruba ryba - ktoś ważny, powszechnie szanowany; ktoś mający władzę, budzący respekt, strach

łowić ryby w mętnej wodzie - być zamieszanym w niejasne, aczkolwiek lukratywne interesy; mieć niewiadome źródła dochodów; czerpać zyski z nielegalnych przedsięwzięć

czuć się jak ryba w wodzie-czuć się gdzieś bardzo dobrze, swobodnie

zdrowy jak ryba-Byc swietnie zdrowym

Znam tylko 5 ale mam nadzieje ze pomoglam :D
:)
2010-04-13T15:04:32+02:00
Z pod deszczu pod rynnę-trafic tak samo albo jeszcze gorzej
nie śmiej se dziadu z czyjegos wypadku-nie wysmeiwaj sie zkogos
bez pracy nie ma kolaczy-bez pracy nie ma efektow.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T15:06:31+02:00
Złote serce- dobre serce
serce bije jak młot- szybko
leży coś komuś na sercu-gryzie go sumienie
leży coś komuś na sercu- zranić kogoś
zdrowy jak ryba - zdrowy człowiek
gruba ryba - ktoś ważny
czuć się jak ryba w wodzie-czuć się dobrze

zależy o czym mam nadzieje że pomogłam . poprosze o naj ;^^^ ;P