Odpowiedzi

2010-04-13T15:06:12+02:00
20 koni - 4 dni - 240 kg / : 4
5 koni - 1 dzień - 60 kg

5 koni - 10 dni - 600 kg . - Chyba taaak !

2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T15:07:15+02:00
20 koni 4 dni 240kg obroku liczymy 1 koń
240/4=60
60/20=3kg dziennie je jeden koń
3*5=15kg dziennie 5 koni
15*10dni=150 kg
Odp: Trzeba przygotować 150kg obroku.
2 3 2
2010-04-13T15:09:11+02:00
Rozwiązanie:
240 kg ÷ 4 = 60 kg
60 kg ÷ 20 = 3 kg
3 kg × 5 = 15 kg
15 kg × 10 = 150 kg
Odpowiedź: Dla pięciu koni na 10 dni trzeba przygotować 150 kg obroku.