Odpowiedzi

2010-04-13T15:19:25+02:00
Jak miał na imie główny bohater? - Adaś
Czy Pan Kleks miał doklejane piegi? -tak
Na jaką litere musiały sie zaczynać imiona chłopców w Akademi? -A
Ile było chłopców w Akademi ?- 24
Do kogo Kleks wysyłał Adasia po piegi?-Fryzjera
8 4 8
2010-04-13T15:21:52+02:00
1.Jak miał na imie Pan Kleks? Pan Kleks miał na imię Ambroży.
2.Przy jakiej ulicy mieściła się Akademia Pana Kleksa? Przy ulicy Czekoladowej. 3. Kto mógł uczyć się w Akademii? Chłopcy o imionach rozpoczynających się na literę A. 4. Co mieściło się na pierwszym piętrze Akademii? sypialnie chłopców i jadalnia. 5. Gdzie Pan Kleks chował swoje piegi? w tabakierce. 6. Jak nazywał się pies Adasia? Reks 7. Kogo zabił książę Mateusz? Króla wilków 8. Gdzie trafił Adaś po długim locie?
do psiego raju 9. Kto wyleczył księcia Mateusza? Chiński lekarz Paj-Chi-Wo W co Pan Kleks zmienił się na końcu baśni? w guzik

10 4 10
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T15:37:44+02:00
1.Gdzie mieści się Akademia?
Mieści się przy końcu ulicy Czekoladowej.
2.Jak nazywał się szpak?
Szpak nazywał się Mateusz.
3.Co zaczął zbierać Adaś?
Adaś zaczął zbierać guziki.
4. Co codziennie o północy robił Pan Kleks?
Pan Kleks się zmniejsza i traci włosy oraz brodę.
5.Jak ubiera się profesor?
Ubierał się w szerokie spodnie, długi surdut koloru czekoladowego
luc bordowego, żółtą kamizelkę, koszulę ze sztywnym wysokim
kołnierzykiem oraz aksamitną kokardę.
6.Ile obecnie było chłopców w akademii?
Było 24 chłopców.
7. Na jaką literę Pan Kleks przyjmuje chłopców do akademii?
Na literę A.
8.Od jakiego doktora profesor nauczył się tego wszystkiego co teraz umie?
Od doktora Paj-Chi-Wo.
9.Jaki inżynier powitał uczniów i Pana Kleksa?
Inżynier Kopeć.
10. Komu się śnił sen o siedmiu szklankach ?
Śnił się Adasiowi.

40 3 40