Proszę o całkowite rozpisanie do zadań ;) Dostaniecie za najlepszą odpowiedź 5 gwiazdek, punkty, i najlepszą odpowiedź jak ocenię ;) a oto one błagam pomóżcie mi ! ;

1. Ile jest różnych trójkątów, których boki mają długości całkowite i dwie z tych długości to 4 i 5 ?
( do tego zadania odpowiedzi)
a) 3 b) 9 c)7

2. Chłopcy i dziewczynki z klasy Agi i Jacka ustawili się w jednej linii. Na prawo od Agi jest 16 uczniów w tym Jacek. Na lewo od Jacka jest 14 uczniów wśród nich Aga. Pomiędzy Agą i Jackiem jest 7 uczniów. Ilu uczniów liczy ta klasa ?
a) 30 b) 23 c)22

3. Samochód spala średnia 6 litrów benzyny na 100 kilometrów. Jeden litr benzyny kosztuje nieco ponad 3 zł. Ile kosztuje podróż samochodem z Wrocławia do Warszawy, jeśli jest to odległość 385 kilometrów ?

4. Z kwadratowej złotej płytki wybija się jeden złoty medal, przy czym z resztek pozostałych czterech medali można zrobić jedną płytkę. Jaką największą liczbę medali można zrobić mając do dyspozycji 64 płytki ?

Błagam o dobre i rozpisane odpowiedzi !! ;*

2

Odpowiedzi

2010-04-13T15:19:31+02:00
1. a(2,3,4)
2. 14+16=30 30-7=23 b
3. na 1 km 0,06l 385*0.06=23,1 l 23,1*3=69,30zł
4. 64:4=16 16+64=80
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T15:28:07+02:00
1)I przypadek
a+b>c
4+5>c
c<9 -
IIprzypadek:
a+c>b
4+c>5
c>1
III przypadek
b+c>a
5+c>4
c>-1
łącząc: c<9 i c>1 i c>-1 to 7
2) x,7,y
x+7+y - cała klasa
x+7=14
x=14-7=7
y+7=16
y=16-7=9
7+7+16=30
3) 6 ----- 100
x -------- 385
100x=385*6 /:100
x=23,1 litra
23,1*3= 69,3 zł
4) 64 -w i turze tyle medali
64:4=16
16 - z pierwszych odpadków
16:4=4
4 - z drugich odpadków
4:4=1
1- z trzecuch odpadków
64+16+4+1=85 medali
1 5 1