Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T15:18:04+02:00
Ponieważ:
-chciał wesprzeć polaków
-dać dobry przykład
-dodać otuchy
-nie chciał dać zaginąć polskiej mowie
-nie chciał aby wrogowie myśleli , że udało sie im go zastraszyć
:)
1 5 1
2010-04-13T15:25:49+02:00
...ponieważ
- uważał ,,iż polacy nie gęsi i swój język mają"
- był innowiercą, ( innowiercy posługiwali się językami ojczystymi a nie łaciną )
wiecej nie mogę wymysleć ale może Ci się przyda.
pozdro!
1 3 1