Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T15:26:41+02:00
- uważał mowę polską za najlepszą i najpiękniejszą
- miał swoje powiedzenie : ,, Polacy nie gęsi i swój język mają "
- pragnął aby ojczysta mowa stała się bardziej rozpoznawalna i popularna
- był Polakiem i uważał, że powinien tworzyć w swoim ojczystym języku ....
- był wielkim patriotą
19 4 19
2010-04-13T15:52:04+02:00
-był patriotą
-kochaj język Pol
-powiedział : Polacy nie gęsi swój język maja :D
-nie chciał, aby Polska stała się zapomniana
-chciał , by Polska mowa rozpowszechniła się
-chciał tworzyć w języku Pol
- kochał Polskę
- ojczyzna i ojczysty język byli tylko jedni

Licze na naj !! ;)
pozdrowienia.
Mam nadzieję, że o to chodziło ;)
Polecam się na przyszłość...
21 4 21