Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T15:15:57+02:00
-jednokomórkowym, ponieważ jej ciało zbudowane jest z jednej komórki
-kolonijnym, ponieważ występuje w koloniach razem z innymi skrętnicami
-nitkowatym, ponieważ jej ciało jest wydłużone i wygląda jak nitka
28 4 28
2010-04-13T15:20:38+02:00
Jednokomórkowym, ponieważ jej ciało zbudowane jest z błony komórkowej, ściany komórkowej, jądra, cytoplazmy oraz chloroplastu i że zbudowana jest z 1 komórki
kolonijnym, ponieważ pojawia się, występuje w koloniach z innymi skrętnicami
nitkowatym, ponieważ ma cienkie ciało i wygląda jej ciało jak nitka

21 3 21