Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T15:17:26+02:00
Możesz narysować jezusa który trzyma wyciągniętą dłoń a na niej swoje serce. A przed nim tłum ludzi
1 4 1
2010-04-13T15:18:18+02:00
Narysuj jak Jezus wisi na krzyzu i patrzy na czlowieka lub przerysuj cos takiego(zalacznik)
3 3 3
2010-04-13T15:22:39+02:00
Możesz narysować jak uzdrawia ludzi
*Dzieli się chlebem
* wybacz
* daje rozgrzeszenie
Nie mam więcej pomysłów.
Nie będę pisać że liczę na naj:) Bo chyba wiesz?
2 4 2