Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T15:16:45+02:00
Według mnie solidarność jest to wspólnota działania, podyktowana wspólnotą interesów.Różnice pomiędzy prawami wynikają z różnorodności społeczeństw, a raczej jego dwoma rodzajami.Społeczeństwa, w których przeważa prawo karne to społeczeństwa, w których pod kontrolą zbiorowości znajduje się całe życie jednostki, gdzie pogwałcenie prawa podlega bezwzględnej karze. Zaś społeczeństwo o przewadze prawa kooperacyjnego charakteryzuje się dużą postawą solidarności.
2 5 2
  • Użytkownik Zadane
2010-04-13T15:21:00+02:00
Solidarność tzn sposób bytowania wielości ludzkiej, na przykład narodu, w jedności, w uszanowaniu wszystkich różnic.