Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T15:21:50+02:00
"jutro jest zawsze świeże i wolne od błędów"- Ja to rozumie tak, ze jak jutro sie obudzimy "na świeżo" to mamy jutro wolne od jakichkolwiek błędów i porażek. Możemy rozpocząć wszystko na nowo. Zapominając o przeszłości.

"Jakże mi jest wracać ,kiedy się wie ,że wracamy do swego domu"- dla mnie to ma dwa znaczenia :
+ dobrze się chce wracac do domu kiedy panuje tam dobra i przyjazna atmosfera
+ nie chce sie iść do swojego domu. Chce się być od niego jak najdalej.
2010-04-13T15:25:41+02:00
"jutro jest zawsze świeże i wolne od błędów"- Ja to rozumiem, tak, że jeśli dzień prędzej popełnimy jakiś błąd, następny dzień będzie świeży(nowy) i błędy odejdą w niepamięć.

"Jakże mi jest wracać ,kiedy się wie ,że wracamy do swego domu"- A to rozumie, tak że nie chce wracać do domu, gdy w innym miejscu jest miła atmosfera.