Wymiary pokoju Janka to: długość 4,5m, szerokość 3,6m, wysokość 2,4m. Wiaderko farby o pojemności 3l kosztuje 21,24zł. 1l wystarcza na pomalowanie 7m(kw) powierzchni. Ile będzie kosztowało pomalowanie ścian i sufitów dwukrotnie?

Za 1 błąd zgłaszam spam !

2

Odpowiedzi

2010-04-13T15:24:30+02:00
Pc = Pp+Pb= (3,6m*4,5m)+2*(2,4m*3,6m) +2*(4,5m*2,4m)= 16,20m²+2*8,64m² + 10,80m²= 16,20m²+17,28m²+21,60m²= 55,08m²
55,06*2= 110,16m²
110,16m²: 7m²= 15,74
15,74l:3l= 5,25
5,25 ok 6
6* 21,24zł = 127,44zł
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T15:30:40+02:00
(4,5*3,6+2*4,5*2,4+2*3,6*2,4)*2 =
= (16,2+21,6+17,28)*2 =
= 55,08*2 =
= 110,16 [m²]
110,16:7 ≈ 15,74
15,74:3 ≈ 5,25 ≈ 6
6*21,24zł = 127,44zł