Jakie jednostki nalezy (mm³,dm³,cm³,km³,m³) nalezy wpisac w miejsce kropek
beczka-pojemnosc 50 ......
lodowka-pojemnsc 150 .....
krew w ciele czlowieka- objetosc 5000....
buteleczka kropli do nosa-pojemnosc 5000....
woda w jeziorze Bajkał- objetosc 23000 .....

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T15:22:44+02:00
Beczka- pojemność 50 cm3
lodówka - pojemność 150 dm3
krew w ciele człowieka- objętość 5000 m3
buteleczka kropli do nosa- pojemność 5000 mm3
woda w jeziorze bajkał - objętość 23000 km3
11 3 11
2010-04-13T15:22:59+02:00
Beczka-pojemnosc 50 cm³
lodowka-pojemnsc 150 m³
krew w ciele czlowieka- objetosc 5000 dm³
buteleczka kropli do nosa-pojemnosc 5000mm³
woda w jeziorze Bajkał- objetosc 23000 km³
7 2 7
2010-04-13T15:23:47+02:00
Beczka-pojemnosc 50 cm³
lodowka-pojemnsc 150 m³
krew w ciele czlowieka- objetosc 5000 dm³
buteleczka kropli do nosa-pojemnosc 5000mm³
woda w jeziorze Bajkał- objetosc 23000 km³
7 2 7