Odpowiedzi

2010-04-13T15:22:18+02:00
Fryderyk Chopin był słynnym kompozytorem , napisał wiele arcydzieł które były zaliczane do największych wytworów muzyczych... umiał także grać na fortepianiee i właśnie to przyniosło mu ogromną sławę i przyjaźń w oczach publiczności.
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T15:22:54+02:00
Frederyk chopin 1810-1849 najwybitniejszy kompozytor polski słynny pianista, tradycje muzyki polskiej ze zdobyczami muzyki romantyzmu, tworzył niemal wyłącznie kompozycje fortepianowe
3 3 3