Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T15:23:58+02:00
Kordian, Horsztyński, Ksiądz Marek, Lilla Weneda - dramat
Mazepa
Na sprowadzenie prochów Napoleona
Nie wiadomo co czyli romantyczność
Oda do wolności
Odpowiedź na "Psalmy przyszłości" (występuje także pod tytułem Do autora trzech psalmów)
Ojciec zadżumionych
Podróż do Ziemi Świętej
Pogrzeb kapitana Mayznera
Pośród niesnasek Pan Bóg uderza ...
Rozłączenie
Rozmowa z piramidami
Samuel Zborowski
Sowiński w okopach Woli
Sen srebrny Salomei
Szanfary – Poemat Arabski
Tak mi, Boże, dopomóż
Testament mój (inc. Żyłem z wami)
Uspokojenie
W Pamiętniku Zofii Bobrówny
W Szwajcarii
Wacław
Zawisza Czarny
Złota czaszka
19 3 19
2010-04-13T15:25:58+02:00
„Szanfary”, „Hugo”, „Mnich”, „Arab”, „Jan Bielecki”, „Mindowe”, „Maria Stuart”, „Godzina myśli” , „Kordian” , „Balladyna”, „Horsztyński”, „Lilla Weneda”.
10 3 10
2010-04-13T15:33:27+02:00
Anhelli
Kordian
Balladyna
Hymn Bogurodzica
Testament mój
Listy do matki
Oda do wolności
Hymn Smutno mi Boże
Beniowski
Sonety
Do Ludwiki Bobrówny
Rozłączenie
Grób Agamemnona
Ojciec zadżumionych
Mazepa

12 3 12