Odpowiedzi

2010-04-13T15:30:42+02:00
My wszyscy Polacy serdecznie żegnamy prezydenta naszego kraju, pana Lecha Kaczyńskiego. Każdy Polak czuje pustkę w sercu po zginięciu prezydenta. Będzie nam go brakowało.
2010-04-13T15:32:04+02:00
Kochany Lechu Kaczyński!
Zjednoczyliśmy się tu wszyscy ,aby pożegnać Cię i móc być z Tobą w tym ostatnim dniu.Jest on dla nas dniem bardzo ważnym.Jako obywatele Ojczyzny pragniemy podziękować Ci za za wszystko co zrobiłeś dla kraju ,wiemy,że nie było to łatwe...
...
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T15:33:10+02:00
Panie Prezydencie !

Jestem bardzo wzruszona ta tragedią , która dotknęła naszego kraju. Był pan bardzo dobrym człowiekiem , który kochał Polskę i poświęcił jej całe swoje życie. Znał Pan całą historię Polski i ubiegał o to aby najmniejszy żołnież był dostrzeżony (np.żołnieże Armii Krajowej ,którzy byli prześladowani) . Dla pana znane były słowa Bog,honor,ojczyzna.Kochał Pan ją w trudnych i złych chwilach ,ale niegdy nie posostawił jej na pastwe losu . Był pan człowiekiem o dobrym sercu i na zawsze pozostanie pan w mojej pamięci.