Odpowiedzi

2010-04-13T15:29:56+02:00
Patriotyzm w tych czasach jest bardzo ciezko znalezc. Jednak widac go porzez kibicowacie, branie udzialu w masowych imprezach,
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T15:30:11+02:00
Jest zachowywaniem narodowych tradycjii, szanowaniem symboli narodowych, bycie dumnym ze swojego narodu, pogłębianiem historii swojego narodu
2010-04-13T15:31:53+02:00
We współczesnym świecie patriotami nazywamy ludzi , którzy w ramach np. tragedii narodowej jak ta z niedawna wywieszają flagi .ci ludzie często pozostają w swojej ojczyźnie do końca swego życia. kochają swój naród i są z niego dumni mimo historii , władzy itp. :))