Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T16:12:36+01:00
POWINNISCIE SPOTYKAC SIE PO SZKOLE
POMAGAC SOBIE
JEZDZIC NA WYCIECZKI KLASOWE
2009-11-04T16:12:52+01:00
- namówić wszystkich, ze jedność jest lepsza niż kilka rywalizujących ze sobą grup,
- udowodnić, że co kilka głów, to nie jedna :))
2009-11-04T16:14:15+01:00
Musisz pomagać kolegom bądź koleżanką gdy mają kłopoty (np. z pracą domową)
Pomagać sobie nawzajem, nie obgadywać się na przerwach ani nie Kapować (skarżyć) na Kolegów z Klasy.