Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T15:35:11+02:00
1. ... brzmi w trzcinie
2. Roślina pospolita może być lecznicza
3.Może być psychiczna
4.Gazowany napój bezalkoholowy
5.Słodkowodne mięczaki
6.dumny wyniosły pewny siebie


Myśle że jest dobrze

I licze na naj
8 2 8
2010-04-13T15:38:34+02:00
1.Brzmi w trzcinie?
2.Gatunek rośliny wieloletniej?
3.Inaczej bycie dorosłym?
4.Napój do picia?
5.Mięczaki o dwubocznie spłaszczonym ciele?
5.Inaczej stać się hardym?
9 3 9