Pomyśl o zaletach i wadach życia w mieście oraz na wsi.Zapisz zgromadzone informacje w formie schematów.Następnie zastanów się,co może wpływać na decyzje o miejscu zamieszkania człowieka.Przedstaw wnioski końcowe

życie w mieście
-zalety
-wody

Zycie na wsi
-zalet
-wady

na dzisiaj

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T15:45:47+02:00
Życie w mieście
- zalety;
dobra komunikacja miejska,
różne rozrywki np.kluby, dyskoteki, kina kawiarnie
baseny, możliwość uczenia się w szkołach tańca itd...
-wady;
hałas, ruch, zanieczyszczone powierzę. '

Życie na wsi;
zalety;
- czyste powietrze
- spokój
- bezpieczeństwo

wady;
- brak rozrywek
- kiepska komunikacja..

22 4 22
2010-04-13T15:50:49+02:00
Na wsi warto jest mieszkać, ponieważ powietrze jest czyste i można tam odpocząć od nawału pracy. Mamy dostęp do zdrowej żywności. Jesteśmy pewni, że w produktach, które jemy nie ma żadnych konserwantów. Smakują o wiele lepiej niż te w mieście. Niestety na wsi jesteśmy ograniczeni ponieważ nie ma tam wielu szkół i miejsc do pracy. Natomiast w mieście jest duży wybór szkół podstawowych, gimnazjów i liceów. Jest wiele sklepów, kin i placów zabaw dla dzieci oraz miejsc do pracy. Mamy większe możliwości w mieście niż na wsi.


Nie wiem co jeszcze mozna napisać.
Z góry przepraszam za błędy ort i int. ; )))
22 4 22