Odpowiedzi

2010-04-13T15:41:36+02:00
Pan Jezus uczy nas byśmy wzajemnie się miłowali i pomagali sobie nawzajem. Mówi kochajcie blizniego jak siebie samego, te słowa jak najbardziej pasują do ukrzyżowania Pana Jezusa kochał nas tak jak siebie i swojego Boga...
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T15:46:18+02:00
Pan Jezus uczy nas przebaczać, tak jak on przebaczał. Uczy nas mówienia prawdy, tak jak on mówił. Uczy nas miłowania bliźnich, tak jak on miłował każdego człowieka, pomagał mu i teraz chce abysmy tak postępowali.
4 5 4
2010-04-13T15:47:51+02:00
Pan Jezus ofiarujac nam siebie daje nam swoja milosc, umacnia nas w wierze.
3 3 3