Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T15:33:32+02:00
X-liczba chłopców
86%x-liczba dziewcząt

x+86%x=930
1.86x=930/:1,86
x=500-chłopcy

0,86*500=430-dziewczęta
w szkole uczy się 500 chłopców i 430 dziewcząt
2010-04-13T15:34:33+02:00
X+0,86x=930
1,86x=930/:1,86
x=500-ilość chłopców

0.86*500=430-ilość dziewczynek
W szkole nr 14 uczy się 500 chłopców i 430 dziewczynek.
2010-04-13T15:40:00+02:00
X+86%x=930
1,86x=930
x=930/1,86
x=500-liczba chłopców

930-500=430-liczba dziewcząt