Odpowiedzi

2010-04-13T15:36:01+02:00
A)2x-5+2x+7-3x=8
x=6
b)2y-2+3y-5y+2-y=4
-y=4|:(-1)
y=-4
  • 0301
  • Początkujący
2010-04-13T15:36:27+02:00
A)
2x-5+2x+7-3x=8
4x-3x+2=8
x=6
b)
2y-2+3y-5y+2-y=4
-y=4
y=-4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T15:39:15+02:00
A) 2x-5+2x+7-3x=8
2x+2x-3x=8+5-7
1x=6/:1
x=6
sprzeczność lewa nie równa się prawej 6=8

b) 2y-2+3y-5+2-y=4
2y+3y-5y-y=4-2+2
-1y=4/:(-1)
y=-4
tak samo sprzeczność lewa nie równa się prawej -4=4