Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T15:39:33+02:00
Rycerz odszedł ponieważ jego dama była nierozważną kobietą. Naraziła swojego ukochanego na niebezpieczeństwo żeby sprawdzić czy ją kocha. Młodzieniec przekonał się, że nie ma sensu przebywać z taką osobą,która nie potrafi zrozumieć ile dla niego znaczy.
83 3 83
2010-04-13T15:43:35+02:00
Poniewaz nie jest warta jego miłosci. Rzucając rękawiczkę na arenę narażała życie swego ukochanego.On podniósł rękawicze marty i rzucił ją na twarz ukochanej.
48 2 48