Odpowiedzi

2010-04-13T15:38:44+02:00
1. zmniejszyc mozna poprzez posmarowanie smarem lub olejem a zwiekszyc poprzez zwiekszenie masy ciala i sily nacisku
2.a) doscisnac hamulce, posmarowac smarem lancuch, posmarowac olejem dana czesc( wiecej nie wiem..)
b)np posypac szyny piaskiem
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T15:39:25+02:00
Zwiekszajac lub zmniejszajac sile nacisku. rodzaj materiału, substancja miedzy dwoma ciałami. Hm no przykładami mogą być : chodzisz w butach po lodzie ... aby zmniejszyć tarcie trzeba lód posypać piaskiem. :)
masz tu po 1 przykładzie.. ;P
3 1 3