Odpowiedzi

2009-11-04T16:16:53+01:00
H 21 III=90-Y(fi czyli szerokosc geograficzna)=90-40=50
1 5 1
2009-11-04T16:17:03+01:00
21 marca:
90 stopni- x= 40 stopni
x= 90 stopni - 40 stopni
x= 50 stopni

Odp. Miasto położone jest na 50 stopniu.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T16:35:20+01:00
X - szerokość geograficzna
*-stopień
90*-x = 40*
-x = 40* - 90*
-x = -50*
x = 50*
szerokość geograficzna jest równa 50 stopni
1 5 1