Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T15:39:54+02:00
Pan Jezus gdy daje nam siebie uczy nas dobra. Uczy wybaczania, zaufania i przebaczania. Jest on dobrym pasterzem, który prowadzi nas na dobrą drogę i aby dojść na jej szczyt trzeba się prowadzić tymi rzeczami jakich nas uczy Jezus.

Mam nadzieję że pomogłam :P
1 5 1
2010-04-13T15:40:02+02:00
Wiary, nadzieji, miłości, roztropności, uwagi
i modlitwy
2010-04-13T16:06:30+02:00
Miłości do bliznich i wiary w Boga