Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T15:39:31+02:00
6 sekund - 54 metry - mnożymy przez 10
60 sekund - 540 metrów
1 godzina i 20 min = 80 min
x - ile kilometrów przejdzie?
x = 80 min * 540m/min = 43 200 m = 43,2 km

Kolarz przejedzie w czasie 1 godziny i 20 minut z tą prędkością 43,2 km .
1 5 1
2010-04-13T15:42:40+02:00
6 sek-54 metry
zamiana 80min na sek - 80x60=4800sek
4800podziej przez 6 sek razy 54 800*54=43200
koniec