Odpowiedzi

2010-04-13T15:41:58+02:00
Mała ojczyzna jest dla mnie domem, który daje mi bezpieczeństwo, poczucie wolności, możliwość zabawy. Jest ona dla mnie bardzo ważna i staram się wykorzystywać to co mi daje jak najlepiej.
19 4 19
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T15:42:14+02:00
Mała ojczyzna to dla mnie otaczająca mnie okolica. Jest nim przede wszystkim rodzina, ale również szkoła, gmina, najbliższe ich okolice. To, to wszystko na czym mi zależy i gdzie wychowuję się od najmłodszych lat mojego życia.



proszę bardzo:)
23 3 23