Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T15:58:33+02:00
Trudno słowami wyrazić to, co czuję po tak straszliwej tragedii, jaką dla Narodu Polskiego jest śmierć tylu wybitnych Polaków, w tym Prezydenta Rzeczpospolitej. Składam hołd Wam Wszystkim, którzy pełniąc służbę publiczną, chcieliście oddać cześć pomordowanym w Katyniu. Wiadomość o dramacie wstrząsnęła mną dogłębnie. Wydarzyła się niewyobrażalna w historii tragedia. Trudno pogodzić się z tak wielką stratą. Zginęła elita polityczna i intelektualna naszego Narodu, najważniejsi przedstawiciele państwa polskiego. Rodzinom i bliskim składam wyrazy najszczerszego współczucia i żalu. Wyrażam swoje uczucia poprzez wywieszenie flagi biało-czerwonej z kirem. Kiedy dowiedziałam się o tym, że zginęło tylu ludzi, poczułam się sierotą. Jest to bowiem niewyobrażalna strata dla Polski.
  • kb93
  • Początkujący
2010-04-13T16:02:34+02:00
To musi byc to co Ty czujesz, a nie to co czuja inni..